درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک

درب های شرکت درسام از نوع درب ضد سرقت ترک می باشد. البته این نوع درب های در خاک ایران عزیز کلاف بندی می شوند ولی تمام ساختارهای مورد استفاده در درب ضد سرقت ترک از جمله یرآق و اکسسوری های مورد استفاده و رویه های پیش ساخته از یکی از کارخانجات درب ضد سرقت ترک در کشور ترکیه وارد می شود.

این نوع درب ها دارای تنوع رویه ای زیادی در مقایسه با محصولات ساخت کشور ایران می باشد و این دقیقا فاکتوری است که درب ضد سرقت ترک درسام را از دیگر درب های ضد سرقت مجزا کرده است.

درب ضد سرقت بیشتر از ۲۰۰ نوع تنوع رویه دارد که به نظر می رسد می تواند تنوع خیلی از افراد را تامین کند. برایقفل درب ضد سرقت ترک نیز از مارک های داف و کاله استفاده می شود که بسته به نوع امنیتی که مشتریالن نیاز دارند از قفل های ۱۴ زبانه و هفت زبانه استفاده می شود. این نوع قفل ها دارای شاستی کشی متفاوتی در داخل  درب ضد سرقت  می باشد و باید جای قفل درب ضد سرقت ترک در قفل های چهارزبانه سوراخ کاری شود و استیل بر روی آنها نصب شوند برای قفل های ۱۴ زبانه نیاز به نیم پاشنه برای درب ضد سرقت  می باشد که زبانه پایینی در داخل نیم پاسنه فلزی فرو رود.

ضخامت درب ضد سرقت در حدود ۷ سانتی متر می باشد که قابله این نوع درب ۴٫۵ سانتی متر می باشد و مهمترین ویژگی این نوع درب ضد سرقت استفاده از فلز مقاوم برای ساختار چهارچوب می باشد.

چهارچوب فلزی یو مانند برای درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است که ساختار در ضد سرقت ترک بتواند پایه ی  مناسبی برای اتکای لولا های درب داشته باشد. با توجه به جسته ی درب و چگالی فلز و وزن درب نوع لولای مورد استفاده بسیار مهم می باشد و از ۳ لولا برای درب ضد سرقت ترک استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.