چرا آجر نسوز در ساختمان به کار ببریم؟؟

شرکت دیرگداز با سابقه ای طولانی در ساخت و ارائه ی انواع آجر های نسوز  آماده ی ارائه ی خدمات به هم وطنان عزیز می باشد.

کاربردهای آجر نسوز

 

آجرهای نسوز به عنوان مصالح ساخت در شرایط دارای دمای بالا، مانند کوره و دیگر تجهیزات حرارتی، کاربرد دارند. از این آجرها معمولا برای پوشش انواع کوره‌های صنعتی با دمای بالا، مانند کوره بلند، کوره هات بلاست، کنورتر، کوره دوار و... استفاده می‌شود.

آجرهای نسوز در کوره‌های بلند جهت حافظت از دیواره‌ در مقابل دمای بالا استفاده می‌شوند. آجرهای نسوز واجد شرایط می‌توانند کار طولانی و ایمن کوره و همچنین عمل مداوم آن را تضمین کنند.

در ساخت کوره‌های صنعتی متداول، بنایی با آجر نسوز، کوره هات بلاست و کوره الکتریکی معمولا از آجرهای نسوز راست، گوه‌ای شکل، قوسی شکل، و توپی شکل استفاده می‌شود. مشخصات و اندازه‌های این آجرهای نسوز را نباید بدون بررسی‌های لازم انتخاب کرد.

 

 

 

از آجر های نسوز در کجا استفاده می شود؟

 

آجر نسوز، بلوک مواد سرامیکی است که در کوره های آستر ، کوره ها، جعبه های آتش نشانی و شومینه ها استفاده می شود. یک آجر نسوز در درجه اول برای مقاومت در برابر دمای بالا ساخته می شود ، اما همچنین برای بهره وری بیشتر انرژی رسانایی گرمایی کمی دارد. از آجرهای نسوز بیشتر در ساخت کوره های آجر، ذوب فلزات و کروه های ریخته گری و.. استفاده می شود. در پایین به چندتا از کاربردهای مخلفت آجرهای نسوز صنعتی اشاره می کنیم:

·       استفاده در انواع کوره ها و تجهیزات حرارتی دیگر به دلیل تحمل حرارت بسیار زیاد

·       استفاده در صنایع متالوژی ، صنایع برق

·       کاربرد در صنایع شیشه و صنایع فلزات غیر آهنی

·       کاربرد در صنایع سیمان و صنایع سرامیک

·       استفاده در صنایع پترو شیمی

·       استفاده در ریخته گری و سفال گری

·       کاربرد در مراکز صنعتی ذوب آهن و..

مزایای آجرهای نسوز

 

از آنجایی که آجرهای نسوز صنعتی دارای جنس با کیفیت و مقاومت حرارتی بسیار هستند، دارای مزایای بیشتری هستند. و کاربردهای زیادی دارند. در پایین به چندتا از مزایای آجرهای نسوز اشاره می کنیم.

 

·       فشار بالایی را تحمل می کنند.

·       در برابر سرباره های اسیدی و... مقاومت بسیار بالایی دارند.

·       در فشار های بالا ابعاد خود را حفظ می کنند.

·       می توانند متناسب با اندازه های مورد نیاز شما ساخته شوند.

·       در برابر شوک حرارتی مقاومت بالایی دارند.

 

معایب آجرهای نسوز

 

آجر های نسوز صنعتی در محیط های احیایی حاوی مونوکسید کربن ضعیف می باشد و مقاومت زیادی ندارند.

 

برای خرید آجر نسوز و سفارش انواع آجرهای نسوز شومینه، آجر نسوز شاموتی و بهترین آجر نسوز آلومینی  و آگاهی از قیمت آجر نسوز با ما در تماس باشید. شرکت دیرگداز اهواز با بیش از 33 سال سابقه کاری در این زمنیه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

 

تلفن تماس: 26601660-021

آدرس سایت دیرگداز: https://www.dirgodazco.com

 

سویچ شبکه ارغوان نت


مدیریت دستگاه

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، یکی از راه های مدیریت سوئیچ 2960 از طریق Web UI انجام میشود. درواقع، Web UI نیز توسط Cisco Professional Configuration این کار را انجام میدهد. این ویژگی برای اولین روز از نصب و پیکربندی، یک رابط کاربری خوب فراهم می آورد. (آموزش در سایت https://arghavannet.com/ ) به علاوه، داشبورد مناسب برای پیکربندی، نظارت و عیب یابی نیز ارائه میدهد.

راه بعدی برای مدیریت این دستگاه، از طریق بلوتوث است. یک دانگل USB خارجی روی دستگاه قرار دارد که این امکان را فراهم می آورد؛ به عبارت دیگر، لپ تاپ یا تبلت به وسیله این دانگل به این وسیله متصل میشود.

اتصال لپ تاپ و تبلت توسط پروتکل Telnet و SSH صورت میگیرد و رابط کاربری گرافیکی آن توسط یک مرورگر در دسترس خواهد بود.

امنیت

یکی از راه های بر قراری امنیت، توسط MAC-based VLAN است. این ویژگی هر کاربری را قادر میسازد تا VLAN های مختلف عملیات اعتباربخشی را انجام دهند.

روش بعدی از طریق Cisco TrustSec است که از پروتکل SXP بهره میگیرد. این پروتکل به دستگاه این امکان را میدهد تا امنیت و اجرای قوانین را در شبکه تسهیل نماید.

Cisco Thread Defence راه بعدی است که وظیفه برقراری امنیت پورت ها، منابع IP و نظارت پویای APR را بر عهده دارد.

روش دیگر در برقراری امنیت در سوئیچ 2960x با استفاده از Private VLAN است. این امر ترافیک بین میزبان ها را در تقسیم بندی ترافیک لایه 2 محدود مینماید. البته این امر تنها در تنظیمات IP Lite وجود دارد.

لازم به ذکر است MAC address Notification به مدیران کمک میکند تا بر کاربران اضافه شده یا حذف شده از شبکه نظارت داشته باشند.

این ها تنها بخشی از این وسیله پرکاربر در این صنعت است. البته قیمت سوئیچ سیسکو 2960x دیگر مزیت این سخت افزار است که متناسب با ویژگی های ارائه شده، کاملا مقرون به صرفه میباشد. اگر مشتاق شدید تا این سوئیچ محبوب و عالی را تهیه نمایید، ما به شما فروشگاه ارغوان نت را پیشنهاد میکنیم.

چرا از ارغوان نت خرید کنیم؟

دانش و تجربه شرکت ارغوان نت مولفه های اصلی در انتخاب این فروشگاه است. این شرکت از کارشناسانی تشکیل شده است که علاوه بر دانش کافی و گسترده در زمینه شبکه، مهارت و تجربه لازم را نیز دارند. ارائه خدمات باکیفیت، هدف اصلی مجموعه ما است. تنها کافی است یکبار از متخصصان ما مشاوره بگیرید تا با تیم حرفه ای ارغوان نت آشنا شوید.

مقرون به صرفه بودن، دیگر نقطه قوت فروشگاه ما است. با توجه به شرایط حال حاضر و درک نیاز شما به محصولات برای توسعه کسب و کارتان، بر آن شده ایم تا مسئولیت اجتماعی خود را در روند رشد کاری شما ایفا کنیم و این تنها با ارائه محصولات مرغوب ولی با قیمت پایین تر میسر می گردد.

فعالیت شرکت تنها محدود به فروش تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ 2960x نیست. کارشناسان ما در زمینه طراحی، اجرا و پشتیبانی شبکه نیز آماده خدمت رسانی به شما هستند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات و سرویس های ارغوان نت از جمله قیمت سوئیچ سیسکو 2960x، با ما تماس بگیرید.

تهران کلایمر اجاره کلایمر برقی در کرج

تفاوت های اصلی کلایمر با داربست چیست؟

سقوط از ارتفاع بزرگترین علت مرگ و میر، 33 درصد، از تمامی مرگ و میرها را در پروژه های ساختمانی به خودش اختصاص داده است. برخورد، گیر افتادن و برق گرفتگی به ترتیب بزرگترین علل مرگ و میر در این حوزه است. سقف و داربست محل های عمده سقوط  است.

تهران کلایمر به مقایسه داربست با کلایمر می پردازد که شاید اطلاعات دقیقی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بخشی از سقوط ناشی از کار روی داربست که مخاطراتی همچون سقوط از ارتفاع ناشی از سرخوردن، دسترسی ناایمن، فقدان تجهیزات حفاظت از سقوط، صدمه بواسطه سقوط ابزار و مواد زائد.

 برق گرفتگی ناشی از تماس با خطوط انتقال نیرو، صدمه و خراب شدن داربست بواسطه عدم تعادل یا بارگذاری بیش از حد، تخته گذاری ناایمن است.

بنابراین سالانه شاهد حوادث ناگواری هستیم که باعث تحمیل هزینه های سنگین مالی و جانی به کارفرمایان و کاربران می گردد.

از مهمترین مخاطرات داربست ها فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نصب و برداشت داربست چه در شرایط آب هوایی عادی و بد

  2. بالا رفتن و پایین آمدن از داربست در هر شرایط

  3. لغزیدن یا شکستن تخته های سکوی کار در همه زمان ها

  4. بارگذاری نامناسب یا بیش از حد بارگذاری و تحمل کمتر بار داربست

  5. عدم تنظیم کامل سکوها موقع نصب و کار روی آن

  6. سکوهایی بدون میله های حفاظ داربست

  7. نقص نصب تمام اجزاء مورد نیاز داربست

  8. تماس الکتریکی با سیم های بالای سر داربست در هر شرایط

  9. حرکت دادن داربست با کارگر روی سکوی کار موقع کار روی آن

امروزه شرکت های پیشرفته مثل اسکان کالایمر، مستر کلایمر و..  قصد دارند در سالهای اخیر تکنولوژی های جدید، در صدد هستند تا جایگزین خوبی بر ای داربستها باشند.

و بتوانند تمامی مخاطرات اشاره شده را مرتفع نمایند که در این خصوص می توان به انواع بالابرها اشاره کرد که در بازار عمدتا با اصطلاح کلایمر شناخته شده اند. کلایمرها (بالابرنما)در دو بخش مکانیکی و برقی در بازار موجود می باشند.

این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند کارایی بسیار بالایی داشته باشند . از ویژگی های برتر بالابرهای جایگزین داربست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضریب اطمینان کاری بسیار بالا به دلیل استفاده از سیستم های مختلف امنیتی

  • توجیه اقتصادی بسیار مناسب و بازگشت سرمایه درکوتاه مدت.

  • امکان نصب و راه اندازی آسان و سریع و قابلیت جا به جایی بسیار ساده بدون نیاز به نیروی متخصص.

  • کارایی بسیار بالا و افزایش سرعت عملکرد کاربران و در نتیجه افزایش سرعت پیشرفت پروژه اشاره کرد.