سویچ شبکه ارغوان نت


مدیریت دستگاه

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، یکی از راه های مدیریت سوئیچ 2960 از طریق Web UI انجام میشود. درواقع، Web UI نیز توسط Cisco Professional Configuration این کار را انجام میدهد. این ویژگی برای اولین روز از نصب و پیکربندی، یک رابط کاربری خوب فراهم می آورد. (آموزش در سایت https://arghavannet.com/ ) به علاوه، داشبورد مناسب برای پیکربندی، نظارت و عیب یابی نیز ارائه میدهد.

راه بعدی برای مدیریت این دستگاه، از طریق بلوتوث است. یک دانگل USB خارجی روی دستگاه قرار دارد که این امکان را فراهم می آورد؛ به عبارت دیگر، لپ تاپ یا تبلت به وسیله این دانگل به این وسیله متصل میشود.

اتصال لپ تاپ و تبلت توسط پروتکل Telnet و SSH صورت میگیرد و رابط کاربری گرافیکی آن توسط یک مرورگر در دسترس خواهد بود.

امنیت

یکی از راه های بر قراری امنیت، توسط MAC-based VLAN است. این ویژگی هر کاربری را قادر میسازد تا VLAN های مختلف عملیات اعتباربخشی را انجام دهند.

روش بعدی از طریق Cisco TrustSec است که از پروتکل SXP بهره میگیرد. این پروتکل به دستگاه این امکان را میدهد تا امنیت و اجرای قوانین را در شبکه تسهیل نماید.

Cisco Thread Defence راه بعدی است که وظیفه برقراری امنیت پورت ها، منابع IP و نظارت پویای APR را بر عهده دارد.

روش دیگر در برقراری امنیت در سوئیچ 2960x با استفاده از Private VLAN است. این امر ترافیک بین میزبان ها را در تقسیم بندی ترافیک لایه 2 محدود مینماید. البته این امر تنها در تنظیمات IP Lite وجود دارد.

لازم به ذکر است MAC address Notification به مدیران کمک میکند تا بر کاربران اضافه شده یا حذف شده از شبکه نظارت داشته باشند.

این ها تنها بخشی از این وسیله پرکاربر در این صنعت است. البته قیمت سوئیچ سیسکو 2960x دیگر مزیت این سخت افزار است که متناسب با ویژگی های ارائه شده، کاملا مقرون به صرفه میباشد. اگر مشتاق شدید تا این سوئیچ محبوب و عالی را تهیه نمایید، ما به شما فروشگاه ارغوان نت را پیشنهاد میکنیم.

چرا از ارغوان نت خرید کنیم؟

دانش و تجربه شرکت ارغوان نت مولفه های اصلی در انتخاب این فروشگاه است. این شرکت از کارشناسانی تشکیل شده است که علاوه بر دانش کافی و گسترده در زمینه شبکه، مهارت و تجربه لازم را نیز دارند. ارائه خدمات باکیفیت، هدف اصلی مجموعه ما است. تنها کافی است یکبار از متخصصان ما مشاوره بگیرید تا با تیم حرفه ای ارغوان نت آشنا شوید.

مقرون به صرفه بودن، دیگر نقطه قوت فروشگاه ما است. با توجه به شرایط حال حاضر و درک نیاز شما به محصولات برای توسعه کسب و کارتان، بر آن شده ایم تا مسئولیت اجتماعی خود را در روند رشد کاری شما ایفا کنیم و این تنها با ارائه محصولات مرغوب ولی با قیمت پایین تر میسر می گردد.

فعالیت شرکت تنها محدود به فروش تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ 2960x نیست. کارشناسان ما در زمینه طراحی، اجرا و پشتیبانی شبکه نیز آماده خدمت رسانی به شما هستند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات و سرویس های ارغوان نت از جمله قیمت سوئیچ سیسکو 2960x، با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.