تغذیه سالم پوست سالم

  چای سفید دارای خاصیت ضد سرطان و ضد پیری است. یک مطالعه نشان می دهد که برخی از مواد موجود در چای سفید ممکن است از پوست در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب سلول های ایمنی محافظت کند.


کلم پیچ یکی از بهترین منابع لوتئین و زئاگزانتین است. لوتئین و زاگزانتین ممکن است منبع مطمئن را در برابر آسیب پوستی ناشی از نور ، به ویژه در برابر اشعه UV محافظت کنند.


امگا 3 موجود در ماهی های روغنی ، گردو ، و دانه های کدو تنبل یا روغن هایی مانند روغن بذر کتان و روغن ذرت ممکن است از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری کند.


سویا ممکن است به بهبود چین و چروک های پوستی کلاغی که در گوش یائسگی چشم در زنان یائسه ظاهر می شود ، کمک کند.


برای محافظت در برابر آفتاب هرگز به غذاها اعتماد نکنید. برای محافظت در برابر تابش آفتاب ، همیشه از ضد آفتاب با SPF حداقل 15 استفاده کنید ، بین ساعات 10 صبح تا 2 بعد از ظهر به دنبال سایه بروید و از لباسی که پوست شما را پوشانده و کلاهی لبه دار بپوشید.


رژیم محدود کننده کالری

تحقیقات در موش ها نشان داده است که کاهش کالری دریافتی روند پیری سلولی را کند می کند. این یافته می تواند اثبات شود که یک استراتژی ضد پیری برای آزمایش در انسان در آینده است.


دانشمندان دریافتند که کاهش 35 درصدی کالری مصرفی در پیری درون سلول تأثیر دارد. کاهش کالری باعث کاهش سرعت تولیدکنندگان پروتئین سلول ، به نام ریبوزوم ، و روند پیری نیز کاهش می یابد.


این کاهش سرعت نه تنها تولید ریبوزوم ها را کاهش می دهد ، بلکه به آنها زمان می دهد تا خود را ترمیم کرده و عملکرد بدن را به خوبی حفظ کنند.


تحقیقات اولیه دیگر نشان داده است که آلانتوئین - ترکیبی که در بسیاری از کرم های ضد پیری صورت وجود دارد - از تأثیر رژیم های غذایی محدود کننده کالری تقلید می کند و طول عمر را بیش از 20 درصد افزایش می دهد. اکسیر زندگی می تواند در کابینت سرویس بهداشتی شما مخفی شود.


متأسفانه ، این تحقیق تاکنون فقط در مورد کرم ها انجام شده است. با این حال ، ممکن است سرانجام راه را برای کشف مسیرهای طولانی مدت در انسان هموار کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.