تیرگی چشم

  

گرچه تیرگی چشم خطرناک نیست ، بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای درمان یا پنهان کردن آنها هستند. با این حال ، ممکن است حذف کامل آنها امکان پذیر نباشد.

 

بعضی از افراد ممکن است فکر کنند سیاهی تیرگی زیر چشم باعث خستگی و پیرتر شدن آنها می شود ، بنابراین به دنبال درمان های خانگی و روش های درمانی هستند که می تواند ظاهر آنها را به حداقل برساند.

 

به خواندن ادامه دهید تا درباره چگونگی از بین بردن یا بهبود ظاهر سیاهی زیر چشم بیشتر بدانید.

 

چگونه می توان حلقه های تیرگی چشم را از بین برد

یک فرد ممکن است با خواب کافی باعث کاهش تیرگی زیر چشم شود.

هنگامی که فرد دلیل چرخه سیاهی زیر چشم خود را درک کرد ، می تواند یک روش درمانی مناسب را انتخاب کند. برخی از افراد عادت های زندگی خود را تغییر می دهند ، در حالی که دیگران به درمان ها و محصولاتی روی می آورند که در فروشگاه های زیبایی پیدا می کنند. گرچه اینها بی خطر هستند ، اما بیشتر این درمانهای خانگی ممکن است بی نتیجه باشند.

 

ممکن است افراد نتوانند به طور کلی تیرگی چشم را از بین ببرند ، اما چندین روش و روش درمانی می تواند به حداقل رساندن ظاهر آنها کمک کند.

 

خواب کافی

بعضی از افراد وقتی دوره هایی از خواب با کیفیت پایین را تجربه می کنند ، متوجه تیرگی چشم می شوند. کمبود خواب ممکن است تیرگی چشم را تشدید کند. مطالعات محدود منبع معتبر نشان داده استراحت و سلامت عمومی خوب تیرگی حلقه های چشم را کاهش می دهد.

 

بالا بردن سر در هنگام خواب

افرادی که صبح تیرگی پوست زیر چشم خود را تجربه می کنند و در طول روز کمی محو می شود ، ممکن است رگ های خونی یا عروق اطراف چشم آنها افزایش یابد. رنگ تیره نیز می تواند نتیجه تورم باشد.

 

 

با بالا بردن سر در هنگام خواب ، خون از سر و صورت دور می شود و ممکن است تورم را کاهش دهد و رنگ تیره زیر چشم را کاهش دهد.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.