قطعات و تجهیزات جرثقیل آذران وزنه پویان

مواردی که نیاز به بازرسی دارند و فراوانی آنها موارد زیر نیاز به بازرسی روزانه دارند: مکانیسم های عملکردی: این سیستم ها باید از نظر ناسازگاری بررسی شوند اجزای سیستم هیدرولیک و هوا: شیرها، خطوط، مخازن، پمپ های تخلیه و سایر اجزا باید از نظر خرابی یا نقص بررسی شوند. قلاب های جرثقیل: این قلاب ها باید از نظر ترک یا تغییر شکل بررسی شوند همچنین چندین ویژگی وجود دارد که نیاز به بازرسی ماهانه یا اقدامات دیگر دارد: اتصالات طناب و انتهایی: برای بررسی رشته های شکسته یا سایش هر ماه باید اجرا شوند زنجیر بالابر و اتصالات انتهایی: باید از نظر اعوجاج، پیچ خوردگی، سایش بیش از حد، یا هر چیز دیگری که ممکن است در عملکرد صحیح آنها اختلال ایجاد کند یا باعث کشیده شدن آنها فراتر از توصیه های سازنده آنها شود، بررسی شوند. سوابق مکتوب: همه سوابق باید با هر بازرسی که انجام می شود به دقت به روز شوند سایر بازرسی ها بر اساس نیاز انجام می شود. مکانیسم های عملکردی عملکردی را برای سایش بیش از حد به طور منظم آزمایش کنید. این بسته به میزان استفاده از قطعات و تجهیزات جرثقیل آذران وزنه پویان شما ممکن است روزانه یا ماهانه باشد.

دروازه آلومینیومی، و غیره. انواع اصلی سیستم های جرثقیل دروازه ای سنگین در مقایسه با جرثقیل دروازه ای کوچک، جرثقیل های دروازه ای سنگین برای جابجایی بارهای بزرگ و سنگین برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. آنها را می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد. پرکاربردترین انواع جرثقیل دروازه ای شامل طرح های جرثقیل زیر است: جرثقیل دروازه ای تک تیر جرثقیل دروازه ای دو تیر (نیمه). جرثقیل دروازه ای خرپایی جرثقیل دروازه ای جعبه ای جرثقیل دروازه ای L شکل جرثقیل دروازه ای U شکل جرثقیل دروازه ای ایستگاه کاری (کاستر نصب شده). single-girder-gantry-crane سیستم جرثقیل دروازه ای کامل سیستم جرثقیل دروازه ای کامل متداول ترین آرایش جرثقیل دروازه ای است. این شامل دو پایه نگهدارنده است، یکی در هر طرف، که به طور کلی در یک خط مستقیم در امتداد دو ریل روی زمین حرکت می کند. ریل های کف در سطح بالایی کف ادغام می شوند تا سطحی صاف ایجاد کنند که وسایل نقلیه موتوری مانند کامیون ها، چرخ دستی ها و لیفتراک ها می توانند بدون ایجاد اختلال واژگون شوند. سیستم جرثقیل نیمه دروازه ای جرثقیل دروازه ای کامل دارای دو پایه نگهدارنده در دو طرف است که باعث می شود هیچ نیازی به تاسیسات یا سازه های پشتیبانی نداشته باشد. در حالی که یک سیستم جرثقیل نیمه دروازه ای را می توان با یک پا سوار بر چرخ یا ریل و طرف دیگر با استفاده از سیستم باند متصل به ستون های ساختمان یا سازه های نگهدارنده طراحی کرد. بسته به شرایط، این می تواند داخلی یا خارجی باشد. مزیت اصلی چنین سیستمی این است که به میزان قابل توجهی در فضای کف (کار) صرفه جویی می کند و بر خلاف جرثقیل پل، نیازی به دو باند ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.